PIAGAM PELANGGAN INSPIM 2024

PERKARA SASARAN TEMPOH JANUARI HINGGA DISEMBER 2024
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan
  • > 90%
100% (Tahun 2024)
95% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus
  • 64 Siri

134% (86 siri)

Pelanggan memberikan penilaian 90% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan
  • > 90%
95%
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 (QMS) & MS ISO 37001:2016 (ABMS)
  • < Teguran / OFI Kurang dari 2

1 OFI - ABMS

(Audit pada 5 - 7 Jun 2024)

Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk pelaksanaan program latihan
  • < 1 TSK (CSR)
-
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin
  • > 98% Pemarkahan SMD
100%

* Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember