PIAGAM PELANGGAN INSPIM 2024
PERKARA | SASARAN | TEMPOH JANUARI HINGGA DISEMBER 2024 |
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan |
|
100% (Tahun 2024) |
95% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus |
|
134% (86 siri) |
Pelanggan memberikan penilaian 90% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan |
|
95% |
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 (QMS) & MS ISO 37001:2016 (ABMS) |
|
1 OFI - ABMS (Audit pada 5 - 7 Jun 2024) |
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk pelaksanaan program latihan |
|
- |
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin |
|
100% |
* Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember.