Pensijilan

Error: No articles to display

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN INSPIM 2017

PERKARA SASARAN
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan
  • > 90%
Pelanggan memberikan penilaian 82% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan
  • > 82%
Peningkatan kualiti dari segi sasaran % pemarkahan pengauditan Sistem Ekosistem Kondusif Sektor Awam (EKSA) dan MS ISO 9001:2015 
  • > 95% Pemarkahan EKSA
  • < 2OFI Teguran MS ISO
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk melaksanakan program latihan
  • < 1 TSK (CSR)
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin
  • > 95% Pemarkahan SMD
Sekiranya kami gagal menunaikan janji kami diatas, sila hubungi: PENGURUS BESAR : 06 - 3350334 / 3350939.
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember.

Alamat

No.25, Wisma INSPIM, Jalan Bachang Jaya 1,
Off. Jalan Tun Fatimah, Taman Bachang Jaya,
75250, Melaka
TELEFON : +606 335 0334 | +606 335 0939
FAKS : +606 336 7035
EMAIL : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
(Untuk pertanyaan umum)
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
(Untuk pertanyaan khusus berkenaan kursus-kursus di INSPIM)

Berita Edaran

Dapatkan berita-berita terkini dari INSPIM melalui alamat emel anda.